Frister danske pensjonister med feriesex

Artikkelen fortsetter under annonsen

«Man slutter ikke å ha sex fordi man blir gammel, man blir gammel fordi man slutter å ha sex.» hevdes det i den nye reklamefilmen.

Artikkelen fortsetter under annonsen

Det danske reisebyrået Spies har laget enda en oppsiktsvekkende reklamefilm.

Tidligere har reisebyråets reklamer «Do it for Denmark» og «Do it for Mom» gått verden rundt på sosiale medier.

De gamle reklamefilmene har fokusert på det dalende antallet fødsler i Danmark, og oppfordret dansker til å reise for å øke sexlysten. Nå har antall fødsler gått opp, og Spies er fornøyde med utviklingen.

Samtidig er de bekymret for at danske par har mindre sex etter at de har fått barn. Derfor har reisebyrået lansert en kampanje hvor du får rabatt på eksotiske reiser dersom du har barn, og jo flere barn du har, jo større rabatt får du.

Les også: Trendanalytikere: – Snart kan du reise helt uten bagasje

– Vår studie viser at danskene uansett alder har mer sex når de drar på ferie enn når de er hjemme i kjente omgivelser. Danske par har nemlig i gjennomsnitt 102 prosent mer sex med sin partner på en eksotisk ferie enn i hverdagen. Eksotiske ferier er den ferieformen hvor garantien for sex er størst, sier administrerende direktør i Spies Jan Vendelbo i en pressemelding.

Den nye reklamefilmen «Do it Forever» er allerede sett over 650.000 ganger på Facebook.

Les også: Reisebyrå: – Alle kan ha godt av å reise alene

Se «Do it for Denmark» og «Do it for Mom»: