Norge

To arrestert etter pølsekrangel

Stoler gikk veggimellom på en bensinstasjon i Ålesund søndag morgen. To kunder var misfornøyde med ventetiden på pølser.

Publisert Sist oppdatert

Politiet ble tilkalt for å få kontroll på de to pølsekundene. Det er snakk om en mann i slutten av tenårene og en mann i 20-årene.

– Mennene var misfornøyd med at pølsene ikke var klare, noe som førte til at de oppførte seg truende overfor den ansatte. Mennene hadde kastet noen stoler rundt omkring samt gått bak kassa, skriver Line Kjernli Karlsen i politiloggen.

De to ble innbrakt i arresten og er anmeldt for forholdet.