Norge
Mann pågrepet etter voldelig ran i Drammen
En mann i 20-årene er pågrepet etter et brutalt ran i Drammen lørdag. Offeret ble fraktet til sykehus med ukjent skadeomfang etter hendelsen.
Annonse
Ranet fant sted på Austad i Drammen ved 20-tiden lørdag.
– En person har blitt ranet og utsatt for vold av flere personer. Han skal ha blitt slått flere ganger med knyttneve og ved bruk av steiner, opplyste operasjonsleder Tom Richard Skuggedal i Sørøst politidistrikt.
Den fornærmede er ifølge Drammens Tidende en mann i 40-årene. Han ble frastjålet mobiltelefon, solbriller, sko, sekk og penger. Mannen ble fraktet til sykehus med ukjent skadeomfang etter ranet.
Like etter klokken 1.30 natt til søndag opplyste politiet at en mann i 20-årene er pågrepet i saken.