Verden
Iranske raketter mot amerikansk base i Jordan
Jordan har skutt ned fem raketter fra Iran og som var på vei mot en amerikansk militærbase.
Annonse
SE SISTE NYHETSVIDEO
Revolusjonsgarden i Iran sa tidlig onsdag morgen at den har angrepet en amerikansk militærbase i Jordan med langdistanseraketter. Revolusjonsgarden navnga basen som al-Azraq.
Senere på morgenen bekreftet Jordan at landet har skutt ned fem raketter som var på vei fra Iran mot området der basen ligger.
USA hadde ved 5.30-tiden norsk tid ikke kommentert opplysningene.