Verden

Iran: tekniske samtaler med USA er avsluttet

Det skal opprettes forhandlingsgrupper om atomspørsmål og sanksjoner, melder iranske statlige medier.

Publisert
SE SISTE NYHETSVIDEO

De tekniske samtalene mellom Iran og USA i Sveits er avsluttet, melder det iranske statlige nyhetsbyrået IRNA, som siterer viseutenriksminister Kazem Gharibabadi.

Forhandlere har bestemt at det skal opprettes fire arbeidsgrupper som tar for seg fire tema. Disse er opphevelse av sanksjoner, atomsaker, gjenoppbygging og økonomisk utvikling og overvåking og gjennomføring.