Verden
Iran: tekniske samtaler med USA er avsluttet
Det skal opprettes forhandlingsgrupper om atomspørsmål og sanksjoner, melder iranske statlige medier.
Annonse
SE SISTE NYHETSVIDEO
De tekniske samtalene mellom Iran og USA i Sveits er avsluttet, melder det iranske statlige nyhetsbyrået IRNA, som siterer viseutenriksminister Kazem Gharibabadi.
Forhandlere har bestemt at det skal opprettes fire arbeidsgrupper som tar for seg fire tema. Disse er opphevelse av sanksjoner, atomsaker, gjenoppbygging og økonomisk utvikling og overvåking og gjennomføring.