Verden
Hertuginne Meghan satser på nettbutikk med yndlingsplaggene
Hertuginnen av Sussex har lansert en ny nettbutikk, der fansen kan kjøpe hennes favorittklær, tilbehør og smykker.

Hun delte lenken til sin ShopMy -side med sine 2,6 millioner følgere på Instagram mandag.
ShopMy-plattformen markedsføres ifølge BBC mot såkalte «eliteskapere», som en måte for dem å tjene penger på dersom noen kjøper varer gjennom lenker de har delt. De kan tjene fra 10 prosent og opp mot 30 prosent i provisjon.
Hertuginne Meghan beskrev sin stil som «high low», med en blanding av designerklær og mer tilgjengelige moteplagg, i en episode av sin egen Netflix-serie «With Love, Meghan».
Hun beskriver plaggene i nettbutikken som «en håndplukket og kuratert samling av de tingene jeg elsker», og la til at hun lenge hadde blitt bedt om å dele hva som inspirerte henne i klesveien.
Det er snakk om 32 plagg i nøytrale basisplagg i dempede toner som hvitt, beige, lyseblått og svart, og materialer som lin og kasjmir. Prisen er fra 99 pund for en trenchcoat – til 595 pund for skinnsandaler fra Yves Saint Laurent.
Antrekk hertuginnen tidligere har blitt avbildet i, har tidvis blitt utsolgt på få minutter – selv om det var i tiden da forholdet til prins Harry var nytt.
8. april er det premiere for hertuginnens nye podkastserie «Confessions of a Female Founder», der hun ifølge omtalen snakker med kvinner som «har gjort drømmer til virkelighet, og små ideer til store forretninger».