Norge
Fire til sykehus etter ulykke i Stor-Elvdal i Innlandet
Fire personer er brakt til sykehus etter en frontkollisjon mellom to biler på riksvei 3 i Stor-Elvdal kommune i Innlandet. To andre betegnes som alvorlig skadet.
Til sammen var fire personer involvert i kollisjonen. To av dem betegnes altså som alvorlig skadet, mens en har pådratt seg lettere skader. For den fjerde er skadegraden ukjent, skriver operasjonsleder Bård Einar Hoft i Innlandet politidistrikt i politiloggen.
Alle fire ble enten fløyet til sykehus med ambulansehelikopter eller kjørt til sykehus med ambulanse.
Veien ble stengt på ulykkesstedet, og det ble meldt om lange køer på stedet.
– Det er åpnet for vekselkjøring på ulykkesstedet, ett felt åpnes med dirigering, skriver Hoft.
Selv om det er omkjøringsmuligheter, anbefaler Statens vegvesens vegtrafikksentral folk å vente, skriver avisen Østlendingen.