Norge
En alvorlig skadet etter å ha kjørt i tre
Føreren av bilen som krasjet i et tre i Tønsberg tirsdag ettermiddag, ble alvorlig skadet.
Annonse
Mannen i 50-årene kjørte bilen som krasjet før klokken 16 tirsdag. Han var våken og bevisst, men ble kjørt til sykehus.
Passasjeren i bilen ble også kjørt til sykehus for en sjekk, men framstår lettere skadet, opplyste operasjonsleder Vegar Dale Møane i Sørøst politidistrikt.
Sjåføren fikk beslaglagt førerkortet og bilen ble berget. Det var kø etter ulykken, som skjedde på Syrbekkveien i Tønsberg kommune.