Norge

Bilfører sovnet bak rattet – kjørte på fotgjenger

En mannlig bilfører i 20-årene sovnet bak rattet og kjørte på en jevnaldrende mann som kom gående i Stavanger.

Publisert

Ifølge politiet ble fotgjengeren klemt mellom to biler.

Den påkjørte meldes å ha vært våken og bevisst etter ulykken.

– Han var oppegående, men klaget over smerter i bein, og ble derfor tatt med til legevakten. Fører av bil samtykket til førerkortbeslag og sak opprettet, skriver politiet.