Reiseselskapet TUI utvider i Asia: – Et vekstmarked

– Asia er et vekstmarked, sier administrerende direktør i TUI Group, Sebastian Ebel.
– Asia er et vekstmarked, sier administrerende direktør i TUI Group, Sebastian Ebel. Foto: TUI Group
Artikkelen fortsetter under annonsen

Det sier administrerende direktør i TUI Group, Sebastian Ebel, i en pressemelding.

Artikkelen fortsetter under annonsen

Den internasjonale reiseselskapet TUI fortsetter å vokse i Asia med en rekke nye hotellprosjekter i Kina, Vietnam og Indonesia.

Ifølge administrerende direktør Sebastian Ebel i TUI Group ligger det store forretningsmuligheter i økende etterspørsel etter kvalitetsferier i Asia.

– Asia er et vekstmarked. Vi tiltrekker oss allerede både europeiske gjester og asiatiske reisende. Det øker vår globale tilstedeværelse. I tillegg blir vi mindre avhengig av det europeiske markedet, sier Ebel i en pressemelding.

Se video: Denne øya skremmer vettet av de lokale

TUI er allerede en stor aktør med 18 hoteller i seks asiatiske land, inkludert destinasjoner som Maldivene, Thailand og Sri Lanka.

Reiseselskapet planlegger å mer enn doble antallet hoteller i de kommende årene, med nye hotellprosjekter for merkevarene TUI Blue, TUI Suneo og den nye luksusmerkevaren The Mora på Bali.

Allerede i år åpnet de TUI Blue Maduzi Bangkok i Thailand og TUI Blue Berawa på Bali.

Alle nye hoteller forventes å åpne innen de neste tre årene. 22 prosjekter er allerede underveis.