Norwegian endrer logo

Norwegian moderniserer den visuelle profilen og logoen for første gang siden etableringen i 2002.
Norwegian moderniserer den visuelle profilen og logoen for første gang siden etableringen i 2002. Foto: Norwegian / Handout / NTB
Artikkelen fortsetter under annonsen

Norwegian moderniserer logoen sin for første gang siden etableringen i 2002.

Artikkelen fortsetter under annonsen

– Norwegians logo og merkevare er svært godt kjent og verdsatt, og det er vi veldig stolte av. Selv om vi nå fornyer oss, lover vi at kundene våre vil kjenne oss igjen, sier Christoffer Sundby, konserndirektør for marked og kundeservice i Norwegian.

Utgangspunktet for endringen er delvis drevet av et behov for å tilpasse den visuelle profilen til dagens krav og behovsbruk i markedsføringsarbeidet, forklarer selskapet i en pressemelding.

Oppgraderingen skjer i kjølvannet av at selskapet fylte 20 år i 2022 og i samme anledning staket ut kursen for å bli å bli Europas best likte og mest pålitelige flyselskap.

Les alt om fly i ABC Nyheter