Reisebyrå oppfordrer mødre til å gi barna sexhjelp

«Send ditt barn på en aktiv ferie, og få et barnebarn innen ni måneder». Se video!
Artikkelen fortsetter under annonsen

Danskenes frekke kampanje lover barnebarn innen ni måneder. 

Artikkelen fortsetter under annonsen

Reisebyrået Spies' nye kampanje tar fjorårets «Do it for Denmark» ett skritt lenger. I fjor garanterte de eggløsning, i år appellerer de til eldre som er desperate etter barnebarn.

Se videoen øverst i artikkelen.

Danskenes fødselsstatistikk synker og reisebyrået mener dette går aller verst utover alle de med voksne barn som aldri får ut fingeren.

Ni måneders levering

Ifølge Spies, som er danskenes Ving, skal en aktiv solferie få fart på sexlysten, både for de med og uten partner. Kampanjevideoen viser til en undersøkelse som avslører at danskene har 50 prosent mer samleie på solferie enn hjemme eller på en kjip campingferie.

«Send ditt barn på en aktiv ferie, og få et barnebarn innen ni måneder» lover reklamen. Foreldrene kan gi sitt bidrag til en ferie og få de voksne barna ut av kjellerstua eller den altfor travle jobben.

Artikkelen fortsetter under annonsen
Artikkelen fortsetter under annonsen

Les også: Tre av ti nordmenn kan tenke seg å stå på flyet

Populært

Den forrige reklamen ble for halvannet år siden sett av ni millioner på Youtube. På bare et par dager har den nye snart rundet én million, og tallet stiger fortløpende.

– Det er alltid litt skremmende å lage en oppfølger, men vi tror vi har truffet en nerve med denne, sier kommunikasjonssjef Torben Andersen i Spies til Aftenposten.

Til avisen forteller Andersen at fjorårets kampanje ble en suksess da hele ti par var med i trekningen om å vinne en reise etter at de hadde unnfanget et barn på en reise med Spies.

Se også: Her må turistene passe seg!

Kan ikke garantere noe

Men selv om reisebyrået nesten lover mødrene barnebarn etter ni måneder, tar de forbehold og garanterer ingenting. Det er ikke alle som kan unnfange barn på den naturlige måten, men som Spies selv sa i den forrige reklamen «det er deltagelsen som teller».

Kanskje greit å holde seg til man er fremme: Par hadde sex på do - fikk høyttalerhilsen da flyet landet

Se fjorårets kampanje her: