Raskere refusjon fra Norwegian

Norwegian går nå tilbake til automatisk behandling av refusjonskrav. Foto: Vidar Ruud / NTB scanpix
Norwegian går nå tilbake til automatisk behandling av refusjonskrav. Foto: Vidar Ruud / NTB scanpix Foto: NTB scanpix
Artikkelen fortsetter under annonsen

Automatisk refusjon skal korte ned tiden det tar å få penger tilbake fra Norwegian. SAS fortsetter på sin side med manuell behandling av kravene.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Artikkelen fortsetter under annonsen

Automatisk refusjon har vært stengt siden mars, noe som har ført til at kunder har måttet vente på penger i månedsvis.

– Vårt mål er at alle som har krav på det, vil få refundert sin kansellerte reise senest i oktober . Det gjelder også kunder som har bestilt via reisebyrå, skriver informasjonsdirektør i Norwegian, Lasse Sandaker-Nielsen i en epost til Dagens Næringsliv.

Endringen medfører at det blant selskapene som har ruter til og fra Norge, kun er SAS som fortsetter med manuell behandling av refusjonskrav.