150.000 Bank Norwegian-kunder fikk feil faktura

Administrerende direktør i flyselskapet Norwegian, Bjørn Kjos, med bankkortet til internettbanken Bank Norwegian AS.
Administrerende direktør i flyselskapet Norwegian, Bjørn Kjos, med bankkortet til internettbanken Bank Norwegian AS. Foto: Knut Falch / NTB Scanpix
Artikkelen fortsetter under annonsen

Bank Norwegian sendte fredag ut en uriktig efaktura til 150.000 kunder. Fakturaene hadde både feil forfallsdato og galt beløp.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Artikkelen fortsetter under annonsen

Det bekrefter Fredrik Mundal, leder for marked, kommunikasjon og kundeservice, overfor Nettavisen.

Efakturaen er sendt ut med feil forfallsdato og feil beløp å betale.

– Vi jobber med våre leverandører for å kansellere alle fakturaer og sende dem ut på nytt, sier Mundal.

Aktuelt:

Vurderer å bøtelegge forbrukslånsbanker

«Synsk» kvinne ble slått konkurs

– Det er utvilsomt et «pensjonsran»