Finn.no-reklame vant reklameprisen Gullfisken

Artikkelen fortsetter under annonsen

Reklamebyrået Morgenstern gikk til topps i årets Gullfisken-prisutdeling med sin reklamefilm for Finn.no.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Artikkelen fortsetter under annonsen

– Nå er vi bare så sykt glad. Dette har vi drømt om og håpet på og vi følte vi hadde sterke kandidater. Så dette var veldig gøy, sier markedssjef i Finn.no, Hanne Lill Johnsen, til Kampanje.

Vinnerfilmen «Mandag på lørdag» for Finn Jobb, har ukens første dag som en egen karakter og spiller på elsk-hat-forholdet mange har til dagen.

Det er første gangen både reklamebyrået Morgenstern og Schibsted-selskapet Finn.no vinner prisen.

I den årlige reklamekonkurransen er det seerne som stemmer fram hvilke av fjorårets reklamefilmer de liker best av i alt tolv filmer.