TV 2 iført ny drakt

TV 2-sjef Olav T. Sandnes foran den nye logoen til kanalen. Foto: Eivind Senneset / NTB
TV 2-sjef Olav T. Sandnes foran den nye logoen til kanalen. Foto: Eivind Senneset / NTB Foto: Eivind Senneset / NTB
Artikkelen fortsetter under annonsen

Mandag morgen gjennomførte TV 2 sine endringer i sin visuelle profil. Blant annet har kanalen fått ny logo.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Artikkelen fortsetter under annonsen

I tillegg har TV 2s strømmetjeneste Sumo byttet navn til TV 2 Play.

– For oss som jobber i TV 2 er dagen i dag viktig, og dette føles ganske stort. Noen vil kanskje påstå at det er i overkant modig å endre en av Norges mest kjente logoer. Selv mener vi det er helt nødvendig, sier Olav T. Sandnes, sjefredaktør og administrerende direktør.

Den visuelle endringen er bare en del av en større prosess, ifølge Sandnes.

– Endringene vil prege både programutvikling, publisering, produktutvikling, og hvordan hver enkelt ansatt jobber, sier han.