Discovery prøver å lokke Get-kunder til strømmetjeneste

Forhandlingene om en ny distribusjonsavtale mellom Discovery og Telia brøt sammen tirsdag morgen. Dermed mistet over én million nordmenn flere Discovery-eide kanaler. Foto: Marianne Løvland / NTB scanpix
Forhandlingene om en ny distribusjonsavtale mellom Discovery og Telia brøt sammen tirsdag morgen. Dermed mistet over én million nordmenn flere Discovery-eide kanaler. Foto: Marianne Løvland / NTB scanpix Foto: NTB scanpix
Artikkelen fortsetter under annonsen

Etter brutte forhandlinger med Telia-eide Get forsøker TVNorge-eide Discovery i en reklamekampanje å lokke frustrerte kunder over på deres strømmetjeneste.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Artikkelen fortsetter under annonsen

Til Kampanje sier kommunikasjonsdirektør Espen Skoland i Discovery at det er naturlig å fortelle seerne hvilke muligheter de har.

Da forhandlingene mellom de to aktørene brøt sammen tirsdag morgen mistet nærmere én million norske tv-seere TVNorge og 13 andre Discovery-kanaler fra sine TV-pakker hos Get.

Kommunikasjonsdirektør Henning Lunde i Telia sier til nettavisa at de har fått med seg Discovery sin reklame, og at også de har kampanjetiltak på gang i form av at deres kunder vil få 25 prosent ekstra til å velge blant TV-pakkene med.