Fortsatt ledig sponsorplass på Stöckl

Selv etter at LO er med som hovedsponsor for hopplandslaget, er det fortsatt ledig sponsorplass på klærne til landslagssjef Alexander Stöckl. Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix
Selv etter at LO er med som hovedsponsor for hopplandslaget, er det fortsatt ledig sponsorplass på klærne til landslagssjef Alexander Stöckl. Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix Foto: NTB scanpix
Artikkelen fortsetter under annonsen

Oslo (NTB-Steinar Bjerkmann): Skiforbundet krever millionbeløp for å slippe til aktører på den siste ledige sponsorplassen.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Artikkelen fortsetter under annonsen

Hopperne var høyt oppe etter 30 millioner kroner-avtalen med LO mandag, men fortsatt er ikke alle sponsorater i boks.

– Det er nok ingen plasser som er eksponert på de norske hopperne som går for under millionbeløp, sier sportssjef Clas Brede Bråthen.

– Vi har fortsatt ledig plass. Det handler ikke bare om penger, men også om samarbeid. Vi ønsker å tilby mer enn synliggjøring av merkene til firmaene, skyter landslagssjef Alexander Stöckl inn.

Avtalen med LO sikrer toppet satsing til etter VM i 2019. Samtidig er skiforbundet kommet langt i samtaler med store selskaper om synliggjøring under den norske hoppuka.

– Vi har vært heldige, målrettet og dyktige som har klart å etablere et sponsornivå som er på linje med flaggskipene i norsk idrett, som langrenn, skiskyting og alpint. Det gleder oss stort å være oppe med dem, mener Bråthen. (©NTB)