Meny

Reklamestuntet som er blitt en Youtube-hit

Sykkelkrasj, skuddveksling, en lettkledd kvinne på motorsykkel og en slåssvillig ambulansesjåfør var noen av ingrediensene i dramet som innbyggerne i den belgiske byen fikk oppleve. (Foto: Turner Network Television/Youtube)
Sykkelkrasj, skuddveksling, en lettkledd kvinne på motorsykkel og en slåssvillig ambulansesjåfør var noen av ingrediensene i dramet som innbyggerne i den belgiske byen fikk oppleve. (Foto: Turner Network Television/Youtube)

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Mye dramatikk da tv-kanal spilte inn reklame i en belgisk landsby.

En reklamefilm for kabel-tv-stasjonen Turner Network Television (TNT) har hatt over 21 millioner visninger siden den ble lagt ut på nettstedet Youtube for 5 dager siden.

Les også: Dette er årets verste reklame

Reklamefilmen utspiller seg på en åpen plass i en landsby i Belgia og følger hva som skjer når tre ulike personer ikke klarer å motstå fristelsen mot å trykke på en stor rød knapp der det står "Push to add drama" ("Trykk for å få dramatikk").

Les også: Bilreklamene hele USA ser

Etter at folk trykte på knappen, sperret intetanende innbyggere opp øynene da den ene surrealistiske episoden etter den andre utspant seg i den ellers så rolige landsbyen.

Måping ble forvandlet til latter da et stort reklamebanner kom til syne og de skjønte at de var statister i en velregissert reklame for tv-kanalen TNT.

 Les også: Hitler brukt i tyrkisk sjamporeklame

– Utrolig! Perfekt iscenesatt og timet gateteater med skuespillere i alle roller, enten det er tilskuere, skurker, helter eller ofre, sier rektor ved Markedshøyskolen Trond Blindheim til nrk.no etter å ha sett reklamestuntet.

Se videoen her:

Populært