Alle vil se henne

Alle vil se henne
Alle vil se henne

Billettene til den nye Sex- og singellivfilmen rives bort.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Onsdag 19. mai ble billettene til «Sex and the City 2», den andre filmen om Carrie Bradshaw og hennes venninner i New York, lagt ut for salg. To år etter at den første filmen basert på tv-serien med samme navn gikk på kino, ser det ut til at jentene stadig er populære.

- Billettene til førpremieren i Oslo 3. juni ble utsolgt innen et par timer, sier kommunikasjonskonsulent Live Roaldseth i Filmweb.

Stor interesse

Den forrige filmen, «Sex and the City: The movie», kunne skilte med rekordbesøk verden over. I New York ble det kaos da flere tusen fans måtte vente forgjeves utenfor kinosalen på premieredagen.

Det kan se ut til at suksessen gjentas. Ifølge Variety.com har amerikanske kinoer opplevd et svært godt forsalg i år. Også i Norge er interessen stor.

Filmwebs oversikt viser at det fortsatt er mulig å sikre seg billetter til selve premieren fredag 4. juni. Det begynner imidlertid å bli rift om kinosetene i de største byene.

Fortsatt ledig

I Bergen er det satt opp hele ti visninger på premieredagen. Formiddagsvisningene har fortsatt mange ledige plasser, men etter klokken seks er det få tomme seter i salene.

Også i Oslo vil Sex- og singellivfilmen rulle over lerretene hele fredag 4. juni. Som i Bergen er det godt med plass i kinosalen tidlig på dagen. Det ser ut til at det begynner å haste om du vil se filmen på kvelden.

Det samme ser ut til å gjelde for Trondheim, som har åtte oppsatte forestillinger på premieredagen. I skrivende stund ser det imidlertid ut til å være en del flere ledige billetter der på kveldstid.

Mer fra ABC Nyheter
Siste fra forsiden

Velkommen til debatt

ABC Nyheter ønsker velkommen til debatt om det meste. Men vi krever at du er saklig og viser respekt for menneskene sakene handler om og dine meddebattanter. Regler for kommentering finner du her.

Tor Strand, redaktør.

comments powered by Disqus