Reklame på mjølkekartongen
Artikkelen fortsetter under annonsen
Artikkelen fortsetter under annonsen
Det er Coop Forum som skal prøve ut marknaden for reklame på «mellanmjölk», eller det som me kallar lettmjølk. Annonsane vil kome på 150 000 kartongar i løpet av ei veke, og dei første kartongane vil kome allereie i veke 6. Mellom annonsørane er Gevalia og Viking Line.
Blir prøveordninga ein suksess, kan det vere aktuelt med ei enno breiare satsing, fortel Kjell Lundholm i Mjölkmedia til resume.se.
Ikkje Tine
- Dette har førebels ikkje vore vurdert på mjølkekartongane våre, seier kommunikasjonssjef Kari Raunedokken i Tine BA til Neste Klikk.
- Kartongen er ein viktig informasjonskanal som me ønskjer å bruke for vårt eige vedkommande. Me har berre unntaksvis opna opp for samarbeid med veldedige organisasjonar og liknande.