Reklame på mjølkekartongen

Stadig nye arenaer blir opna for reklame. I Sverige vil ein no prøve ut ei ny ordning der annonsørar kan kjøpe plass på mjølkekartongane.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Det blir reklame på svenske mjølkekartongar neste år. (Illustrasjonsfoto: Davide Guglielmo)Det blir reklame på svenske mjølkekartongar neste år. (Illustrasjonsfoto: Davide Guglielmo)

Det er Coop Forum som skal prøve ut marknaden for reklame på «mellanmjölk», eller det som me kallar lettmjølk. Annonsane vil kome på 150 000 kartongar i løpet av ei veke, og dei første kartongane vil kome allereie i veke 6. Mellom annonsørane er Gevalia og Viking Line.

Blir prøveordninga ein suksess, kan det vere aktuelt med ei enno breiare satsing, fortel Kjell Lundholm i Mjölkmedia til resume.se.

Ikkje Tine


- Dette har førebels ikkje vore vurdert på mjølkekartongane våre, seier kommunikasjonssjef Kari Raunedokken i Tine BA til Neste Klikk.

- Kartongen er ein viktig informasjonskanal som me ønskjer å bruke for vårt eige vedkommande. Me har berre unntaksvis opna opp for samarbeid med veldedige organisasjonar og liknande.