Kundene vender tommelen ned for Lidl

Matvarekjeden Lidl har utilfredse og lite lojale kunder, viser en ny undersøkelse om kundetilfredshet hos dagligvarekjedene.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Oslo (NTB): Kundeundersøkelsen for 2006 viser at kundetilfredsheten hos dagligvarekjedene generelt går ned. Lidl gjør det svært dårlig og har en historisk lav kundetilfredshet og kundelojalitet.

Også ICA sliter med relativt lav kundetilfredshet og fallende markedsandeler.

Coop gjør det godt på årets undersøkelse og oppnår svært høy kundetilfredshet, viser undersøkelsen.

Undersøkelsen er gjennomført av EPSI Norway, en ikke-kommersiell organisasjon som ifølge seg selv har som mål å støtte norsk næringsliv og offentlig sektor i deres kvalitetsutviklingsarbeid. (©NTB)

Mer fra ABC Nyheter
Siste fra forsiden

Velkommen til debatt

ABC Nyheter ønsker velkommen til debatt om det meste. Men vi krever at du er saklig og viser respekt for menneskene sakene handler om og dine meddebattanter. Regler for kommentering finner du her.

Tor Strand, redaktør.

comments powered by Disqus