Oslo Lufthavn gir ikkje erstatning
(NPK): Flyselskapa førebur no erstatningskrav, men Oslo Lufthavn har ingen planar om å tilby økonomisk kompensasjon, seier informasjonssjef Jo Kobro til NRK.
Grunnen er at det i dag ikkje finst lover eller reglar som skulle tilseie at flyplassen er erstatningsansvarleg.
Det har vore mykje rot på Gardermoen i år. Tusenvis av koffertar forsvann berre i juli etter teknisk svikt i baggasjesystemet. Og nye tryggleiks- rutinar førte også til endelause køar, noko som irriterte mange reisande.
Oslo Lufthavn innrømmer at dei var skuld i forseinkingane, men vil ikkje betale rekninga. No sit flyselskapa med bunkar av erstatningskrav frå misnøgde kundar, opplyser informasjonssjef i Norwegian, Anne Grethe Ellingsen.
SAS Braathens har alt informert Oslo Lufthavn om et tap på ti millionar kroner som kan danne grunnlaget for eit erstatningskrav. Snart er Norwegian ferdig med sitt reknestykke.
Flyselskapa og Oslo Lufthavn diskuterer no om dagens avtale bør endrast. (NPK)