Meny

Radio og vekeblad mistar reklamekroner

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Internett og direktereklame er vinnarane i annonsemarknaden.

(NPK): Vekeblad og radio tapar i kampen om reklamekronene, viser nye tal frå Mediebyråenes Interesseorganisasjon (MIO).

Så langt i år har omsetninga for direktereklame auka 163,4 prosent. For Internett er framgangen 66,3 prosent samanlikna med same periode i fjor, skriv dn.no.

Vekepresse og magasin har tapt 11,3 prosent av omsetninga i forhold til fjoråret, medan radio-annonseringa er redusert med 12,8 prosent.

Hittil i år er medieomsetninga på 3,6 milliardar kroner, mot 3,2 milliardar i same periode ifjor. (NPK)

Les meir nynorsk i Neste Klikk:


Aktuelt
Helse og samliv
Konkurransar
Kultur
Mat og drikke
Moro
Dyr
Forbruk(ar)
Nett og teknologi
Næringsliv
Reise og oppleving



Populært

Velkommen til debatt

ABC Nyheter ønsker velkommen til debatt om det meste. Men vi krever at du er saklig og viser respekt for menneskene sakene handler om og dine meddebattanter. Regler for kommentering finner du her.

Tor Strand, redaktør.

comments powered by Disqus