Meny

Ulltveit-Moe misfornøyd med Peppes-service

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Eieren av Peppes-kjeden, Jens Ulltveit-Moe i Umoe-gruppen AS, gir en misfornøyd kunde medhold i at servicen er dårlig på Peppes-restauranten på Torgallmenningen i Bergen.

En Peppes-kunde får støtte fra pizza-kjedens eier.En Peppes-kunde får støtte fra pizza-kjedens eier.

Bergen (NTB): I forrige uke gikk Roger Røsland og en kollega innom Peppes Pizza på Torgallmenningen i Bergen for å spise. Der bestilte de et såkalt pizzabord.

- Pizzabordet besto av to halve pizzaer som begge var kalde og tørre som knekkebrød. Det største problemet var likevel at vi ba om vann å drikke, sier Røsland til iBergen.no.

De to kompisene var de eneste som satt innendørs og spiste, men vannet dukket ikke opp før pizzaen var spist opp. I mellomtiden lot betjeningen være å svare og fortsatte å prate seg imellom, ifølge Røsland.

Han sendte en klagemail til Jens Ulltveit-Moe etter episoden. Ulltveit-Moe lovet å bringe klagen videre, og fortalte i sitt svar til Røsland at han selv også var misfornøyd med den aktuelle Peppes-filialen.

- Det er riktig. En gang jeg var innom, var jeg misfornøyd med servicen, og det skrev jeg til Røsvold, bekrefter Jens Ulltveit-Moe.

Sjefen forteller at betjeningen var svært treg, og mer opptatt av å underholde hverandre enn å ta vare på gjestene.

- Det er slikt som får meg til å gå fullstendig i taket, sier Ulltveit-Moe.

Daglig leder ved Peppes-restauranten på Torgallmenningen, Linn Eidsvik, kjenner ikke til de to episodene, men beklager det som er skjedd. (©NTB)

Populært

Velkommen til debatt

ABC Nyheter ønsker velkommen til debatt om det meste. Men vi krever at du er saklig og viser respekt for menneskene sakene handler om og dine meddebattanter. Regler for kommentering finner du her.

Tor Strand, redaktør.

comments powered by Disqus