Nettmøte: Klarsynte Helle svarte deg

Lurer du på hvem som vinner Fotball-VM? Eller hvordan været blir i sommer? Les svarene fra klarsynte Helle her.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

Noen mennesker hevder å ha evner til å se inn i fremtiden. Klarsynte Helle er en av dem.

Helle var svært populær da hun sist gjestet oss på nettmøte i januar. Derfor inviterte vi henne på besøk igjen.

Mellom 12.00 og 14.00 i dag kunne du teste hennes evner, helt gratis.

Det åndelige


Helle jobber med de åndelige tingene i livet, ved bruk av evner hun har arvet gjennom flere generasjoner.

Helle er synsk og kanaliserer, det vil si at hun leser tanker, ser bilder og kjenner følelser. Dette har hun holdt på med i 40 år, og hun er meget etterspurt innenfor dette området i Norge.


Dere hadde spørsmål om blant annet drømmer, kattegraviditet, overnaturlige evner og spiritisme. Les svarene fra Helle under.

Nettmøtet er over for denne gang (trykk refresh for siste svar):

  • Hei Helle.Kan man påvirke andre mennesker ved tankeoverføring, over tid?

SVAR:

Det tror jeg at man kan, og jeg mener bestemt at jeg klarer det. Det som er viktig er at man sender positive tanker, over tid, og da er erfaringen at dette blir tatt inn.


Mvh

Helle


  • Hei Helle! Tok turen innom for å lese litt på nettmøtet ditt. Håper du har en flott dag og får en flott sommer videre. Vil bare si tusen takk for all hjelp og støtte, du er ett flott menneske. Klem fra Anja :-)

SVAR:

Hei Anja,

Takk for flotte ord, det varmer veldig, og lykke til du også. Vi får håpe at alle får en flott sommer.

Mvh

Helle


  • Jeg føler at livet mitt har gått i stå. Det har vært et utrolig tøft år for meg siden i fjor sommer og nå har jeg ikke mer å gå på. Tror du livet mitt blir enklere utover nå? M



SVAR:

Alle mennesker har i perioder av livet, veldig tunge stunder som man ikke helt klare å komme ut av. Min erfaring er at vi må sette bena ned, jobbe med oss selv, og se lyst på det som skjer fremover. Det er ikke ofte at tilfeldighetene spiller med oss hele tiden. Av en slik periode, blir man styrket til å takle ting som kan komme senere i livet, og likeledes evner man bedre å sette pris på små ting i hverdagne.
Så tipset er at du sier til deg selv, at nå skal jeg snu tingen, og se fremover, gjør ting anderledes og fortell deg selv at ting skal snu og gå din vei.

Lykke til :-)

Mvh

Helle


  • Hei! Jeg leste om deg på Internett-at du hadde gratis veiledning til kl 14. Får fortelle litt om meg selv. Jeg er en ganske sjenert jente på 22 år, som nettopp har avbrutt sykepleierutdanning pga at jeg ga for lite muntlig tilbakemelding til medarbeiderne mine i praksisstudiene mine og fordi jeg var for usikker på meg selv og det jeg gjorde. Ble anbafalt å fortsette senere når jeg får mer erfaring, eller begynne med noe annet. Noe der det ikke forventes at jeg er utadvendt, hvor jeg kan bruke det jeg har evner til og mestrer. Lurer bare på hva jeg skal velge. Er det sånn at du kan se inn i fremtiden og se hva jeg rbeider som om f.eks 20 år?Eller kan du gi råd om hva du syns jeg passer til/bør gjøre? På forhånd takk! Hilsener fra L

SVAR:

Hei,

Det er ikke mulig å spå på et nettmøte, og det er heller ikke meningen. Så dette kan jeg ikke hjelpe deg med her, men du kan kontaktet meg på www.eksperthjelp.no

Mvh

Helle


  • Hei:) Jeg ser du har svart på et spørsmål ang. drømmer. Kan du si meg hva du tror min drøm dreier seg om? Jeg har bare drømt det én gang for et par uker siden, men følelsen fra drømmen har ikke forlatt meg enda. I drømmen snakket jeg med min søster, som fortalte at hun hadde smittsom hjernehinnebetennelse. Jeg har fortalt henne om drømmen (som ikke medfører riktighet). Mvh T:)


SVAR:

Det å tyde enkelt drømmer er ikke lett, men det at du har en slik drøm, kan ofte være en bekymring som vi drar med oss fra hverdagen. Feks kan du da nylig ha lest om hjernehinnebetennelse, og sammtid som du i underbevistheten er litt bekymret for din søster. Dette kan da medføre en slik drøm, som ikke betyr noe.

MVh

Helle

  • Hei, jeg lurer på om du kan se om jeg kommer til å bli gravid med det første jeg? Jeg er født 1605XX Min kjære er født 2710XX. Vennlig hilsen

SVAR:

Jeg spår aldri i graviditet, dessverre så det kan jeg ikke hjelp deg med.


Mvh

Helle


  • Heisann. Jeg har til tider kommet på steder som jeg VET jeg aldri har vært, men alikevel føler jeg sterkt at jeg har opplevd dette stedet tidligere.Jeg kan komme over bilder og vet bestemt at jeg har vært der.selv om det ikke er mulig at jeg har vært der. Kan dette forklares? og noen ganger «ser» jeg eller hører jeg det som skjer noen minutter før det skjer.Merkelige greier. Bestemor sa bestandig det er vardøger, men hva er egentlig det? Mvh Vigdis

SVAR:

Hei,

Jeg har alltid ment, at det å gå inn i tidligere liv, er det ingen som kan fortelle om. Det må vi oppleve selv, slik du tydelig vis gjør.
For 14 dager siden tok jeg selv en «reise» inn i tidligere liv, og dette gjorde jeg hos en veldig kjent person i Frankrike. Jeg opplevde å gå inn i mitt tidligere liv, noe jeg aldri vil anbefalle noen å gjøre. Alt det jeg hadde innbilt meg, medførte ikke riktighet. Jeg ringte flere personer før jeg tok denne reisen, og fikk mange forskjellige forklaringer på mine tidligere liv. Ikke hadde jeg vært prinsesse, ikke hadde jeg vært prest, men derimot levd kummelig i trange, slitte gater. Så til ditt spørsmål:
Det at vi ser slike steder trenger ikke å si at vi har vært der, det kan være bilder vi har sett i andre sammenhenger som har brent seg fast inni oss, for vi er som en datamaskin og lagere alt. Det er min mening om dette.

Mvh

Helle


  • Hei Jeg er i en situasjon i livet mitt hvor jeg trenger veiledning.Kan man avtale møte eller er det noen du kan anbefale?

SVAR:

Jeg vet ikke hvor du bor, så vanskelig å anbefalle noen. Uansett så kan du ringe meg på www.eksperthjelp.no når du måtte ønske.

Mvh

Helle


  • heisann helle.her er noe jeg lure på, for en tid tilbake på kvelden jeg og kona hadde lagt oss.hun vasker mye og klaget over smerter i en arm.da var det et eller annet som sa meg at jeg skulle holde rundt arma.hun kjente en behagelig varme,og hånda som hadde vært vond i flere dager ble bra.det samme skjedde med liktorner hun hadde under føttene.etter 5 år med plager ble hun bra på samme måte.jeg kjenner selv at jeg er varm i hendene.selv på kalde vinterdager koker det.hva tror du det var som fikk meg til å prøve dette.har aldri vært fiksert på slike ting og synes derfor det er litt merkelig.og tror du det kan fungere på andre mennesker?eller var dette kun kjærlighetens kraft? vennlig hilsen frode

SVAR:

Det er mange som går rundt med varme hender, uten å vite det eller som tror på det. Det er ikke farlig å prøve dette, men man må ikke tro 100% på at det kan løse alt, men det kan sees på som et supliment til annen behandling. Det som blir feil, er hvis man lover bedring, og kunder betaler mye penger over tid, og det ikke gir resultater. Så til slut, bruk evenen dine, observer hva som skjer, og se om dette er en gave du skal benytte.


Mvh

Helle


  • Hei, Helle! Jeg er ei jente på 39 år. De senere årene har jeg oppdaget at jeg blir mer og mer klarsynt ang meg selv og andre. Og har noen ganger sett bilder men for det meste «fått» svarene til meg. Jeg ønsker å utvikle denne evnen mer og lurer på om du kan gi meg noen tips som kan hjelpe meg videre på veien? Hilsen Elisabeth

SVAR:

Hei Elisabeth,

Det var for meg også slik at evnene kom mye sterkere i voksen alder, og slik tror jeg det er for mange. Det som er viktig er å ikke stresse med dette, men la evnene utvikle seg og stole på det man ser. Lær av det for hver gang. Bruk tiden, og etter min mening ikke kjøpe mye forskjellige hjelpemidler, eller gå kurser som skal hjelpe til med å utvikle evnene. Det som kan være greit er å drive med selvutvikling i form av meditasjon.

Mvh

Helle


  • Hei jeg har noen hos meg som ikke synes men høres og merkes på andre måter. Hvordan skal få kontakt? Den De lager noe støy slik at det blir vanskelig å sove. Ha en fin dag :-) Vennlig hilsen

SVAR:

Prøv å snakk med de, men du vil aldri få synelig kontakt. Snakk med de på en respektabel måte, og være klar over at du kan be om ting, men vil ikke få direkte kommunikasjon tilbake.

Mvh

Helle


  • Hva vil det si «å kjenne følelser»? Er en følsom person selv og har ved noen anledninger kjent eller følt at noe kom til å skje. Mvh Ann

SVAR:

Se tidligere svar om intuisjon.

Mvh

Helle


  • Hei :) Noen ganger får jeg en magefølelse på at noe er galt eller at noe kommer til å skje. Det stemmer nesten alltid. Hvorfor får jeg denne magefølelsen?

SVAR:

Alle mennesker har det vi kaller intuisjon, og hvis man er flink til å lytte på den, vil man kunne føle ting før det skjer. Dette er helt vanlig, men de fleste vil ikke stole på den.

Mvh

Helle


  • Hei Helle, Kan det å arbeide med tarot-kortene være en måte å åpne for synskheten?

SVAR:

Man blir nok ikke synsk av å jobbe med tarotkort, men det er et veldig bra hjelpemidel for å åpne for intuisjonen, og å få interresse for det åndlige. Jeg bruker selv tarotkort, når jeg begynner å se på mennesker, for å åpne mine evner.

Mvh

Helle


  • Hei Helle. Har jeg noen evner, evt. hvilke?

SVAR:

Hei,

Om du har evner eller ikke, er umulig å se på et nettmøte. Alle har vi evner for noe, enten det er praktisk eller teoretiks. Jeg mener også at evner er noe som gradvis kommer til oss, i form av en interrese som bygger seg opp.

Mvh

Helle


  • Er din gave fra Gud?

SVAR:

Jeg prøver å bruke mine evner, om de kom fra Gud vet jeg ikke, men jeg har respekt for det åndelig, og det som omtales som universet
Prøver så godt jeg kan og bruke evnene mine utifra hva jeg oppfatter at universet vil.

Mvh

Helle


  • hei, jeg får noen ganger en følelse av at det er noe som føller med på meg, noen ganger er den varm og andre ganger er den iskald, så kald at jeg blir skikkelig redd, hva kan det være, er det bare innbilding?

SVAR:

Hei,

Dette tror jeg ikke er innbildning. Du bør tenke over om det skjer på spesielle steder, idet jeg tror det er stedsavhengig. Vi vet det er steder/rom hvor det er krefter som uforklarlige, men ingen ting å være redd for.

MVh

Helle


  • Hei! Jeg ble spådd at jeg har sterke intuitive evner men merker heller sjelden noe til det. Ken det være pga. at livet mitt har tatt feil retning?

SVAR:

Hei,

Jeg vet at mange spådamer sier til sine kunder at de har evner, og jeg har faktisk også gjort det selv, der jeg ser at det er riktig. Jeg tror det er feil hvis kunden ikke har merket noe til det selv. Så i ditt tilfelle vil jeg tørre å påstå at det kanskje ikke medfører virklighet.

Mvh

Helle

  • Hei. Jeg trenger hjelp for å bli frisk av en muskelsykdom - kan du si meg hva jeg skal gjøre? Nordnorsk kvinne på 48 år

SVAR:

Hei, jeg jobber ikke med sykdom og død. Generelt synes jeg at man skal benytte helsevesentet og det de har å tilby. Noen ganger strekker ikke dette til, og man begynner å oppsøke mange "useriøse" behandlere, og det kan få konsekvenser for de det gjelder.

MVh

Helle




  • Hei Helle. Jeg lurer ikke på hvem som stikker av med seieren i VM, men lurer derimot på om du kan hjelpe meg med en annen ting. Jeg husker sjelden drømmene mine, men i det siste har jeg drømt så forferdelig mye. Opptill flere drømmer i løpet av en natt. I drømmene mine kommer jeg ofte i kontakt med ekle dyr som for eksempel igler, slanger og lignende. Og jeg befinner jeg ofte et sted som jeg forbinder med skog/jungel. Har du noen mening om hva dette kan bety? På forhånd takk og lykke til med arbeidet ditt.

SVAR:

Brasil vinner VM :-)

Det du beskriver i drømmmen, forteller meg om lykke som er hos deg, eller vil snarlig komme. Så disse drømmene skal du ikke være redd for, og siden du drømmer dette ofte og intenst, kan det tyde på at det er sterkt og på vei.

Lykke til

Mvh

Helle


  • Hei, Helle. Jeg vet du er veldig klarsynt og at du er dyktig. Jeg er veldig opptatt av terror og mitt spørsmål til deg er når mener du vi kan forvente oss terror angrep mot Norge? Mvh. Vibeke

SVAR:

Jeg tror det vil komme, men det er ikke veldig stort, og i hvert fall ikke noe vi trenger å tenke på i hverdagen. Det vil alltid være farer ved å leve, men å bekymre seg for morgendagen, synes jeg blir feil. Lev i nuet, og nytt livet hver dag.


Mvh

Helle


  • Jeg og en venninne av meg prøvde spiritisme noen ganger, drev ganske ofte med det faktisk. En gang knuste glasset og etter det så har vi opplevd flere merkelige saker i leiligheten. Noen som går rundt liksom. Vi hører fot steg på kjøkkenet og på loftet. Vi har også sett en munk som står bøyd over senga. Jeg selv har opplevd masse sånt fra før, hjemme hos mine foreldre. TVer som slår seg på og av snus bokser som «flyr» ut av nevene til min bror. Folk blir dyttet ned trappen... Jeg merket med en gang at det var noe her i huset da vi flyttet inn. En sånn guffen følelse. Men har aldri tenkt så masse på det. Men etter jeg flyttet for meg selv og det begynte skje mystiske ting der og begynner jeg og lure...Er dette noe som forfølger meg eller har jeg bare vært uheldig med bosteder? Jeg lurer også på om eg snart blir sammen med noen? Og når? Og et lite spørsmå til slutt er katten min gravid? Håper du kan svare meg;)

SVAR:

Først vil jeg si at man ikke bør drive med spiritisme, dette er onde krefter man setter igang. Jeg har hørt flere historier der mennesker har drevet med spiritisme, og det har skjedd ting i huset etterpå som er uforklarelig. Det jeg råder deg til, er å tenne et hvit lys, og be de vonde kreftene om å forlate huset. Vet ikke om du er spesielt uheldig, men det hørtes litt mye ut, det du skriver. De andre spørsmålene kan ikke jeg ikke ta på et nettmøte.

MVh

Helle


  • Heisann Helle! Lurer på to ting: hvilket syn har du på ouija (er det så «farlig» som mange sier)? Har alle en hjelper eller en skyttsengel som passer på en hele tiden, eller kommer de når du får problemer, og kan den gi oss svar på spørsmål om forskjellige ting vi lurer på? Vil også si tusen takk for denne sjansen, og blir veldig glad om jeg får et svar! Pål.

SVAR:

Hei, for meg er ouija et verktøy for de som virkelig kan det. Jeg synes generelt at man ikke skal leke med slike ting, det er ikke underholdning.

Det som jeg har sagt i tidliger nettmøter, at jeg ikke kaller de hjelpere, men jeg vet at vi har følgesvenner. Vi vil ikke ha de samme følgesvennene hele livet, og jeg vet at de er der, men det er vi som må prøve å kommunisere med de. De kan ikke hjelpe oss med noe, de er usynelig for oss, men vi kan ha en trygghet for at de er der. Dette er min mening om dette.


Mvh

Helle


  • Hei! Jeg er en mor på 41 år, og lurer på om eg også kan bli synsk/healer? På forhånd takk Mvh Tove

SVAR:

Dette kommer an på hvilke evner du har opparbeidet deg til nå. Jeg mener at det ikke går an å lære seg å bli synsk/healer hvis man skal jobbe seriøst. Dette er etter min mening noe som ligger for noen få mennesker, og som i tillegg evner å utvikle disse evnene.

Mvh

Helle


  • Hvem vinner fotball VM 2006?

SVAR:

Det blir Brasil, men det trenger man vel ikke være klarsynt for å se :-)

Mvh

Helle


  • Jeg hører ofte telefonen min ringe svakt, gjerne om natten, men også når jeg er våken. Det er aldri noen i «andre enden». Jeg har «hvem-ringer-tjeneste», så jeg ser at det ikke har vært en «virkelig» telefon. Kan du forklare det? Hvis noen ønsker kontakt med meg, hvordan kan jeg finne ut hvem? Vennlig hilsen Irene

SVAR:

Hei,

Dette opplever jeg også ganske ofte, og for meg handler det om en tilstand som er mellom våkenhet og søvn, og da er det ofte i en slik fase at også jeg vokner til lyden av ringetoner, som ikke er reele. Kan ikke forklare hvorfor det er slik, men vet at det er vanlig.

Mvh

Helle


  • Hei Helle. lurer på hvordan du har det når du blir spurt om helse og det viser seg at vedkommede har en dødelig sykdom. vil du da berette hva du ser evt føler? mvh Britt

Hei,

Jeg forteller aldri noe om sykdom eller død, jeg går heller ikke inn bevist for å se på dette. De som gjør synes jeg er meget useriøse.


Mvh

Helle




  • Hei, jeg er en jente født 16.07.88, jeg lurer på dette: Hva skjer videre i livet mitt? Fortsetter jeg å være sammen med han jeg er sammen med nå? Går utdannelsen min bra? Blir jeg lykkelig? Eller kommer livet mitt til å være sånn det har vært til nå?

SVAR:

For å hjelpe deg med slike spørsmål, må jeg fange opp energiene din i en samtale. Derfor kan jeg ikke gi deg noe råd på et nettmøte.
Uansett lykke til.

Mvh

Helle


  • Hei Helle. Jeg vet ikke om du får slike spørsmål ofte, som jeg skal spørre om nå, men det betyr i hvert fall mye for meg! Jeg har to flotte sønner på 8 og 14 år, og nå har jeg blitt gravid igjen. Siste mens var 25. april, så er omkring 7 uker på vei. Jeg har i flere år vært sykelig besatt av å få en jentebaby, og særlig etter at alle mine venninner har fått døtre... Disse klarer jeg ikke å ha kontakt med lenger, så er deprimert, ensom og innestengt. Jeg har spurt utallige leger om råd og hjelp, men det er visst ingen som skjønner meg...Og at det store ønsket mitt går på helsa løs. Mitt spørsmål til deg er: Kan du føle eller se hva slags kjønn det er på fosteret som ligger i magen min? Jeg er veldig takknemlig for svar. Jeg er født XXXXXX og mannen min XXXXXX. Vennlig hilsen Anita.

Hei,

Jeg synes du skal være glad for graviditeten, og glede deg over det, det er faktisk mange som ikke får oppleve denne gleden i det hele tatt, se på det som en gave fra universet. Generelt ser jeg ikke inn på Ufødt liv og død, og dermed vil jeg dessverre ikke kunne hjelpe deg med dette.

Mvh

Helle


  • Hei! Jeg føler noen ganger at folk ringer, og jeg har ofte sånne deja vu lignende greier. Er jeg synsk?

SVAR:

Hei,

Mange har slike fornemelser, men vil nok ikke kalle det synes. Dette kan gå på din intuisjon, og det er noe vi alle kan utvikle, og bruker mere i hverdagen.

Mvh

Helle


  • Hei. Lurte på om du kan se om min ny startede bedrift vil bli en suksess? Mvh sola i trøndelag

SVAR: