Kundane feller knusande dom over SAS Braathens

Kundane hos SAS Braathens er dei minst nøgde blant 150 norske selskap, mens SkandiaBanken kan skryte av å ha landets mest tilfredse kundar.

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon

(Foto: SAS Braathens)(Foto: SAS Braathens)

Oslo (NTB): Det viser ei undersøking i regi av Handelshøyskolen BI.

Flyselskapet SAS Braathens får hard medfart i Norsk Kundebarometer si
(NKB) undersøking.

Selskapet er det einaste som hamnar i klassen «elendig», skriv Dagens Næringsliv.

I fjor låg SAS Braathens på 118. plass med 64,4 poeng. Med eit fall til 150. plass, som er sisteplassen, og ein poengsum på 49,1, kallar prosjektleiar Pål Silseth i NKB ved Handelshøyskolen BI det som «katastrofetal» for selskapet.

- Dette er katastrofetal og signaliserer eit fullstendig tillitsbrot hos kundane, seier han.

- Uffda, seier kommunikasjonsdirektør Cathrine Foss Stene i SAS Braathens.

Ho forklarer at selskapet har stor forståing for resultatet, og at ein jobbar hardt for å gjenopprette tilliten. Det vil imidlertid ta lang tid, medgir Foss Stene. (©NTB)

Les meir nynorsk i Neste Klikk:


Aktuelt
Helse og samliv
Konkurransar
Kultur
Mat og drikke
Moro
Dyr
Forbruk(ar)
Nett og teknologi
Næringsliv
Reise og oppleving



Flere saker fra ABC Nyheter

Personvernpolicy