Slik gjorde de den «stygge» frukten populær
Den franske supermarkedkjeden Intermarché fant en metode for hvordan de skulle få solgt frukt og grønnsaker som hadde utvekster eller var «stygge» på andre måter. Disse matvarene havner ellers rett i søpla, men de startet en kampanje for å slå et slag for den «stygge» frukten, kalt «Inglorious Fruits&Vegetables». Resultatet bar bokstavelig talt frukter.
Relaterte videoer
Siste
0:46
Parlamentarisk møte fikk ubuden gjest: – Jeg beklager
0:33
Ørnens fangst gir tilskuerne hakeslepp – tar nettet med storm
1:32
Frekk pornokampanje får internett til å koke
0:42
Politibetjenten hylles for sitt møte med femåringen
0:40
Familie oppdaget skremmende innbruddstyv på sofaen
3:29
Familien ble evakuert og kom aldri tilbake – forlot hunden
0:40
Elgen holder på å drukne - hadde englevakt
0:58
Pytonslange nyter «festmåltid» – ser ikke hyenen
0:36
Politiet måtte rykke ut: Villsvin inntok gate i Berlin
1:03
Spektakulært syn tar turistene på senga: – Fantastisk
1:08
Her raser tårnene
1:18