Slik gjorde de den «stygge» frukten populær
Den franske supermarkedkjeden Intermarché fant en metode for hvordan de skulle få solgt frukt og grønnsaker som hadde utvekster eller var «stygge» på andre måter. Disse matvarene havner ellers rett i søpla, men de startet en kampanje for å slå et slag for den «stygge» frukten, kalt «Inglorious Fruits&Vegetables». Resultatet bar bokstavelig talt frukter.
Relaterte videoer
Siste
1:58
Dokumentar fra hardt rammet New York-sykehus: – Jeg må avslutte livet hans
1:19
Ellevill latterliggjøring av Eurovision i ny Netflix-komedie
3:18
Dronning Sonja til alle landets sykepleiere: – Jeg er dypt imponert over innsatsen deres
3:07
«Trymmen sin skål»-Øyvind ute med ny låt
2:17
Carole Baskin ble rundlurt til å gjøre sitt første intervju siden «Tiger King»
1:14
The Rolling Stones har gitt ut corona-inspirert låt
1:03
Danske prinsesse Isabella fyller 13 år
1:31
Derfor har dronning Elizabeth to bursdager
1:37
Filmtrailer: «Apollo 13» (1995)
1:36
Dronning Margrethe fyller 80 år
3:52
Anna Nicole Smith: Giftet seg med 89-åring da hun var 26
1:58