Slik gjorde de den «stygge» frukten populær
Den franske supermarkedkjeden Intermarché fant en metode for hvordan de skulle få solgt frukt og grønnsaker som hadde utvekster eller var «stygge» på andre måter. Disse matvarene havner ellers rett i søpla, men de startet en kampanje for å slå et slag for den «stygge» frukten, kalt «Inglorious Fruits&Vegetables». Resultatet bar bokstavelig talt frukter.
Relaterte videoer
Siste
0:30
Dekket i blod: Løper løpsk
0:42
Fikk rødt kort etter dette
0:55
Fire omkomne: Frykter hundreårsflom
0:36
Skal ikke skje: Gikk rett gjennom taket
0:37
– Karma: Russisk bombefly styrtet
0:38
Her faller tårnet ned
1:30
Frikjent, men idømt erstatningskrav: Dette mener politikerne
0:50
Ukrainske soldater overgir seg
0:52
OL-draktene får utøvere til å rase
0:58
Russiske missiler traff boligblokk: 18 drepte
1:51
Straffesak vs. sivilsak: Slik er de ulike beviskravene
0:24