ABCNyheter
ABCNyheter AS Kirkegata 17 Oslo 0153
22 80 85 80 tips@abcnyheter.no
true meninger Borgermening
Tor Strand Tor Strand er redaktør i ABC Nyheter. 90548980 tor@abcnyheter.no
Vitenskap i det ondes tjeneste Vanvittige ting skjer bak vanlige menneskers rygg. Både media og noen av vitenskapens menn (og ev. kvinner) blir styrt av pengemakten. Men latterliggjøring brukes for å ufarliggjøre fakta. http://www.abcnyheter.no/files/imagecache/normal/2012-07/damp_680.png
http://www.abcnyheter.no/files/imagecache/normal/2012-07/damp_680.png

680 339

Vitenskap i det ondes tjeneste

Vanvittige ting skjer bak vanlige menneskers rygg. Både media og noen av vitenskapens menn (og ev. kvinner) blir styrt av pengemakten. Men latterliggjøring brukes for å ufarliggjøre fakta.

Når noe er så utspekulert og ondskapsfullt at det overgår vår fatteevne, da lar man seg fortelle at det bare er en konspirasjonsteori.

Men dessverre har det vist seg for eksempel at farmasøytindustrien har kjøpt falske forskningsresultater, slik at kreftbehandling med et naturmiddel er blitt forbudt. Angivelig skulle det være farlig eller uvirksomt. Bevis for det motsatte medførte at leger som brukte Laetril - fra aprikoskjærner  - ble fratatt bevilgning og satt i fengsel.

Folk reiser til Mexico og blir ofte frisk, selv ved langt fremskreden kreft. Vi kan heller ikke få den behandling her i landet. Dette er bare ett eksempel på at du og jeg kan, eller skal bli ført bak lyset, endatil med døden som resultat. Fasit er penger! Og penger styrer både TV, radio, aviser - ja, til og med informasjon i legetidsskrifter, ifølge G. Edward Griffin, som har skrevet boken "En verden uten kreft". Den bør leses!

Men det slutter ikke der. Vi har nettopp fått bekreftet fjorårets vaksinasjonsskandale. På nettet kunne jeg på forhånd lese at innholdet i den vaksinen hadde mye kvikksølv og andre farlige stoffer, tilsvarende det som ble brukt mot nervegass på soldater i Vietnam-krigen. I ettertid har det hatt alvorlig konsekvenser for disse.

Jeg advarte derfor andre mot å la seg vaksinere. Skremmekampanjer kan gjøre at vi lar oss forgifte, hvis det tjener til en avskyelig hensikt. Men det finnes også andre, mer effektive metoder hvis hensikten skulle være å redusere menneskeheten.

Jeg vedlegger en link som burde få de fleste til å våkne og reagere. Foregangsmannen G. Edward Griffin har sammen med andre vitenskapsmenn avslørt at det foregår mye som blir forsøkt å holde skjult. Fly fra det amerikanske luftforsvaret sprayer oss med gift. Aluminium, barium og strontium er i luften vi puster inn og i vann og jord. Selvsagt blir det benektet og latterliggjort når politikerne blir forelagt dette. Men målinger i jord og vann lar seg ikke avvise.

Aluminium i jorden har økt 10-12 ganger siden 2005, viste prøver tatt på Hawai. Der viste det seg at trær dør som følge av dette, og at jordens naturlige bakteriflora også var død. Også unormale forkomster av de andre stoffene er registrert.

For oss gir aluminium nevrologiske skader, eksempelvis Alsheimer. I tillegg har vi altså barium og strontium som er kreftfremkallende. Når vi så får vite at dette - som blir kalt Chemtrail - har pågått i flere år, da er det på tide å våkne.

At Kina manipulerte været i forbindelse med OL er noe vi har hørt, men ikke forstått betydningen av. Det ble sagt at dette kunne gi oss muligheter til å skaffe regn der det trenges. Hvorfor har man da tørken i Afrika? Den har krevd mange liv. Jeg har lagt merke til noen uvanlige skyer på kveldshimmelen, og vi har sett kryssende striper på himmelen, noe som påstås å være "damp" fra flymotorer.

Det er all grunn til å tvile her. Når vi har erfart at hele fugleflokker faller død til jorden, uten at vi har funnet noen forklaring. Bier er forsvunnet. Store mengder død fisk - og at også hvalflokker og delfiner har dødd. Dette burde få oss til å våkne og reagere. Hva er det som skjer - hva med oss?

Dette handler ikke bare om klima. Det handler om liv eller død. Kanskje er CO2-problemet bare er ment å avlede oppmerksomheten på hva som egentlig holder på å skje? Vi trenger en grasrotbevegelse i håp om å bli hørt. Her kommer linken:

http://www.youtube.com/watch?v=BARt9ccu8no&feature=fvst

Lesernes kommentarer

2012-02-17T19:24:57

Magnhild Almelid Magnhild Almelid

17. februar 2012 - 20:24

Beklager!

linken var ufullstendig. Her kommer den.
http://www.youtube.com/watch?v=BARt9ccu8no&feature=fvst

Innholdet er så viktig at det bør få oppmerksomhet, så send den til så mange du kan.
2012-02-20T09:40:52

Inger Vibeke Haugen Inger Vibeke Haugen

20. februar 2012 - 10:40

Magnhild!

Tusen, tusen takk for ditt innlegg. Vi så et program på SV 2 om nettopp dette, eller en del av dette (videreføring). Det handlet om de stoffer vi får i oss, f eks fra firma som produserer skolemedisin! (Utslipp i luft og vann). Vi som har hatt kreft vet hva vi blir utsatt for av naturmedisinere, men forskere fra flere land kunne dokumentere mange flere sykdommer. Dette programmet var skremmende. Å gå inn på dette her vil bli for langt, men vi får utrolig små mengder i oss (utslipp i luft og vann fra ovennevnte firma). Spørsmålet i forskningen er den såkalte coktaileffekten og hva den gjør med vår kropp. Vi lever lenger ja, men i hvilken kropp. Sluttinnlegget fra en kjent professor i England konkluderte med at nå bør vi bruke vår energi til dette - ikke klimaendringene. Klimaendringene bortleder vår oppmerksomhet, og spesielt kreftrammede blir utsatt for "makt og penger"
2012-02-28T12:58:01

Steinar dale Steinar Dale

28. februar 2012 - 13:58

Søk hjelp

å, så du har nylig "lagt merke til" mystiske striper på himmelen?

Og dette er da altså IKKE kondens-striper (vanndamp)fra passasjerfly, men AMERIKANERNE som prøver å forgifte oss?

Det er ikke mulig å ta deg alvorlig ett sekund!

Jeg håper hele innlegget ditt er ett utdrag fra en eller annen science-fiction-konspirasjons-teori-katastrofe-bok du holder på med og trenger reklame for i håp om publisitet og høye opplagstall, kanskje t.o.m film?'

I motsatt fall anbelfaler jeg at du snarest søker profesjonell hjelp, tar jeg ikke mye feil, er jeg redd det haster!

Lykke til, og god mental helse!
2012-02-20T15:12:40

Harry Andreassen Harry Andreassen

20. februar 2012 - 16:12

Følg pengestrømmene

inn i korridorene. Sjekk hva ledesauene blir foret med.
Penger og katastrofebilder gjør susen. Jo større og dramatiske bilder, dess mer profitt. Mediene blir lurt trill rundt, og saueflokken med.
Færre og færre er i stand til å ressonere selv, men har gjort seg avhengige av "eksperter" som opptrer som bestemødre.
2012-02-20T17:07:50

Karianne Huus Karianne Huus

20. februar 2012 - 18:07

Så bra !!!

Vil dele en link med dere.
Den er til ei nettavis som heter Nyhetsspeilet. De tar opp mye av dette.
Om HAARP, manipulering av mat, vaksiner osv,,,,,
http://www.nyhetsspeilet.no/
De som skriver der gjør en kjempejobb.
2012-02-21T08:32:34

Anders Slagsvold Anders Slagsvold

21. februar 2012 - 9:32

"Silent spring"

utgitt på norsk midt på 60tallet("Den tause våren")leste vi som naturinteressert ungdom.Det var en stor diskusjon om temaet i hele vesten.I USA ble Racel Carson motarbedet og forsøkt kneblet.Hva har skjedd,dessverre ingen ting.Dagens unge miljøforkjempere har gått over til å brette melkekartonger og kjempe for lyntog og gjeninnføring av ulv.Kjemikaliebruken er blitt mangedoblet og mye mer uoversiktlig.Meneskene drar på seg giftige latexhansker for ikke å søle seg til med"skitt",blir de syke av dem,skifter de til vinyl.Men takk til Magnhild Almelid for en smule optimisme i det du forsøker å ta opp den viktige saken.
2012-02-21T21:57:17

Knut E Blom Knut E Blom

21. februar 2012 - 22:57

Re

Du sier: «Men dessverre har det vist seg for eksempel at farmasøytindustrien har kjøpt falske forskningsresultater, slik at kreftbehandling med et naturmiddel er blitt forbudt. Angivelig skulle det være farlig eller uvirksomt. Bevis for det motsatte medførte at leger som brukte Laetril - fra aprikoskjerner - ble fratatt bevilgning og satt i fengsel.
Folk reiser til Mexico og blir ofte frisk, selv ved langt fremskreden kreft. Vi kan heller ikke få den behandling her i landet. Dette er bare ett eksempel på at du og jeg kan, eller skal bli ført bak lyset, endatil med døden som resultat. Fasit er penger! Og penger styrer både TV, radio, aviser - ja, til og med informasjon i legetidsskrifter, ifølge G. Edward Griffin, som har skrevet boken "En verden uten kreft". Den bør leses!»

Til dette må jeg si, hvor er bevisene for at folk ble friske i Mexico?
Vet du hva Laetril er for noe? Du vet blåsyre/cyanid..... Å ikke vitamin B17 som det samme Laetril har blitt lansert under for å unngå søkelys fra stater. Link: http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/Cancer/laetrile.html Hele historien til Laetril
Link: http://www.nifab.no/faktaark/amygdalin_laetril_b17 Norsk helseportal for alternativ medesin advarer mot Laetril.
Og så har vi han Griffin, som du her påstår er en vitenskapsmann? Virkelig? Den eneste ordentlige utdannelsen han har, en innen kommunikasjon. Fra Wiki: He earned his bachelor's degree from the University of Michigan in Ann Arbor in 1953, majoring in speech and communications. Link:http://en.wikipedia.org/wiki/G._Edward_Griffin
Så det han kan fra skolen i 53 er tale og kommunikasjon, boka hans kom ut i 1973 såå ca 30 år siden, du vet det har skjedd en del inne medisin på de åra. Som f eks. Utrydding av 2-3 sykdommer ved hjelp av vaksine, du vet vaksine som du så helhjertet snakker i mot under her.
2012-02-23T10:21:45

Geir Holst Geir Holst

23. februar 2012 - 11:21

Utryddet ?!

Hvilke 2-3 sykdommer er utryddet med vaksine?
Aids er sannsynligvis innført som virologisk sykdom p.g.a den vite mens idiotiske tro på å vaksinere afrikanere for å unngå egen sykdom.

Rent vann og hygiene er en viktigere og mer sannsynlig årsak til redusert sykelighet , ikke vaksine.

Som du ser av linkene under, er det mange måter å observere virkeligheten på, men penger står ofte i veien for den enkeltes og hele gruppers evne og mulighet til objektivitet.


books.google.no
Jacques Pepin - 2011 - 310 sider -
With a unique synthesis of historical, political and medical elements, this book adds a coherent and necessary historical perspective to recent molecular studies of the chronology of the HIV/AIDS pandemic"--Provided by publisher.


http://en.wikipedia.org/wiki/AIDS_origin



http://www.aftenposten.no/helse/article4245912.ece#.T0XwTvFgIy8

http://www.uow.edu.au/~bmartin/dissent/documents/AIDS/Hooper03/Hooper03story.html

http://radiobergen.org/artikler/aids.html
2012-02-23T16:04:09

Knut E Blom Knut E Blom

23. februar 2012 - 17:04

Re utryddet.

De sykdommer som i Norge og store deler av Europa som er utryddet med stor hjelp av vaksine er, Kopper, Tuberkulose og Polio.
"Aids er sannsynligvis innført som virologisk sykdom p.g.a den vite mens idiotiske tro på å vaksinere afrikanere for å unngå egen sykdom."
Hevder du, sammtidig som du viser til HIV's opprinnelse, hvor ligger logikken her og si at " Som du ser av linkene under, er det mange måter å observere virkeligheten på, men penger står ofte i veien for den enkeltes og hele gruppers evne og mulighet til objektivitet."

Linken til artikkelen i Aftenposten er ekstra viktig, fordi den viser at det er vitenskapen som også kan komme frem til at sammenhengen mellom et hormon preparat som det viser til i artikkelen og en annen sykdom kan slå feil ut som ved at faren ved HIV smitte blir høyere.
Som de har gjort så mange ganger før, du vet, de med overskriften "Ny forskning viser osv"
Men du har helt klart rett i at rent vann og normal hygiene fører til fler sparte liv en hva noen enkel medisin har noen gang gjort.

I Frankrike på 1500 tallet var det forbudt ved lov å vaske seg i rent vann eller noe slikt, jeg husker ikke lovteksten nøyaktig. :)
2012-02-21T21:57:54

Knut E Blom Knut E Blom

21. februar 2012 - 22:57

cont.

Du sier: «Men det slutter ikke der. Vi har nettopp fått bekreftet fjorårets vaksinasjons skandale. På nettet kunne jeg på forhånd lese at innholdet i den vaksinen hadde mye kvikksølv og andre farlige stoffer, tilsvarende det som ble brukt mot nervegass på soldater i Vietnam-krigen. I ettertid har det hatt alvorlig konsekvenser for disse. « Hvilken skandale?
Hvis du mener de ca 20 barna som har utviklet narkolepsi? Så jaaa det var litt av en skandale!! og må jo være en klar «cover up» av norske myndigheter, eller vent...alle fakta har blitt lagt fram, myndighetene/forskere har sakt at det er en sammenheng mellom den vaksinen og de tilfellene som det er snakk om. Opps, det var ingen «cover up» allikevel? Ca 2,2 millioner er vaksinert, litt av en skandale.......

Du sier: «Jeg advarte derfor andre mot å la seg vaksinere. Skremmekampanjer kan gjøre at vi lar oss forgifte, hvis det tjener til en avskyelig hensikt. Men det finnes også andre, mer effektive metoder hvis hensikten skulle være å redusere menneskeheten.»

Det er ufattelig uforsvarlig av det å advare folk mot å la seg vaksinere. Folk må få ta den avgjørelsen selv basert på hva som er tilgjengelig av fakta. Og all forskningsbasert fakta sier at vaksiner er sikre. Se video på You Tube ang en såkalt skandale om kvikksølv og autisme.
Link: http://www.youtube.com/watch?v=w9e1t_-r1H4
Se også video del 1: http://www.youtube.com/watch?v=IKujq-TcJLM
Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=iXHwmzCr_0o
2012-02-22T08:00:54

Knut E Blom Knut E Blom

22. februar 2012 - 9:00

cont.

Du sier: «Jeg vedlegger en link som burde få de fleste til å våkne og reagere. Foregangsmannen G. Edward Griffin har sammen med andre vitenskapsmenn avslørt at det foregår mye som blir forsøkt å holde skjult. Fly fra det amerikanske luftforsvaret sprayer oss med gift. Aluminium, barium og strontium er i luften vi puster inn og i vann og jord. Selvsagt blir det benektet og latterliggjort når politikerne blir forelagt dette. Men målinger i jord og vann lar seg ikke avvise.

Aluminium i jorden har økt 10-12 ganger siden 2005, viste prøver tatt på Hawaii. Der viste det seg at trær dør som følge av dette, og at jordens naturlige bakterieflora også var død. Også unormale forekomster av de andre stoffene er registrert.»
Hvor er disse målingene? De skulle jeg veldig gjerne sett. Hvor er forsknings resultatene/prøvene fra Hawaii? Du vet i 1943 og fremover ble fly brukt i stadig nye høyder, de første flya som lagde striper på himmelen var amerikanske fly under andre verdenskrig. Siden da har fly nådd stadig nye høyder på himmelen, og det er fortsatt stadig bare snakk om at kald luft treffer varm luft fra motorene som igjen danner vanndamp. Og siden det enten blir blåst bort raskt eller det er vindstille der oppe så blir stripene der i lang tid.
2012-02-22T08:01:32

Knut E Blom Knut E Blom

22. februar 2012 - 9:01

cont.

Du sier: «For oss gir aluminium nevrologiske skader, eksempelvis Alsheimer. I tillegg har vi altså barium og strontium som er kreftfremkallende. Når vi så får vite at dette - som blir kalt Chemtrail - har pågått i flere år, da er det på tide å våkne.»
Chemtrails er og forblir tullball.

Du sier:«At Kina manipulerte været i forbindelse med OL er noe vi har hørt, men ikke forstått betydningen av. Det ble sagt at dette kunne gi oss muligheter til å skaffe regn der det trenges. Hvorfor har man da tørken i Afrika? Den har krevd mange liv. Jeg har lagt merke til noen uvanlige skyer på kveldshimmelen, og vi har sett kryssende striper på himmelen, noe som påstås å være "damp" fra flymotorer.»
Du har rett i en ting, man har i lang tid forsøkt å lage vær, dvs forskere har laget et forskningsprosjekt som heter »Cloud seeding» det er et forskningsbasert konsept som går ut på å lage skyer, eller direkte oversatt, så skyer. Om det hadde vært vellykket så kunne vi ha unngått alle de land som har vært utsatt for tørke, men den gang ei. Så nei Kina «lagde» ikke sitt eget vær under OL, tror du virkelig de hadde vært utsatt for den tørken de hadde i fjor da?
2012-02-22T08:22:10

Knut E Blom Knut E Blom

22. februar 2012 - 9:22

cont.

Du sier: «Det er all grunn til å tvile her. Når vi har erfart at hele fugleflokker faller død til jorden, uten at vi har funnet noen forklaring. Bier er forsvunnet. Store mengder død fisk - og at også hvalflokker og delfiner har dødd. Dette burde få oss til å våkne og reagere. Hva er det som skjer - hva med oss?

Dette handler ikke bare om klima. Det handler om liv eller død. Kanskje er CO2-problemet bare er ment å avlede oppmerksomheten på hva som egentlig holder på å skje? Vi trenger en grasrotbevegelse i håp om å bli hørt.»
Det er mye som skjer som vitenskapen ikke kan forklare sånn uten videre, men noen av de rapporterte masse fugl-død har blitt bevist var bare tull, dessverre fant jeg ingen kilde til denne påstanden.
2012-02-22T08:02:34

Knut E Blom Knut E Blom

22. februar 2012 - 9:02

Til sist vil

jeg si, se animert video av Tim Minchin's sang Storm Link: http://www.youtube.com/watch?v=HhGuXCuDb1U og les under.

1: Ekstraordinære påstander krever ekstraordinære bevis. Hvis den gjør det den sier, bør du ikke ha noe problem med dette.
2: Hvilke bevis vil du akseptere at du tar feil? Du spør oss å endre våre sinn, men vi kan ikke endre dine?
3: Det er ikke vårt ansvar å motbevise dine påstander, men snarere ditt ansvar å bevise dem.
Sist men ikke minst!
4: Nå har jeg gjort jobben for deg, neste gang gjør din egen jobb, bevis dine påstander.
Da blir debatten så mye bedre, klarere og mer konstruktiv!
2012-02-22T09:39:12

Anders Slagsvold Anders Slagsvold

22. februar 2012 - 10:39

Til Knut E Blom

At du linker til dine kilder som framstår som propagandamakere når man leser dem gjør meg enda mer overbevist om at Magnhild Almelid har rett i sitt varsku.Men om du insisterer på å beholde din tro,så må du jo bare gjøre det,og du har makta på din side.Det borger imilertid ikke godt for menneskets fremtid med denne trangen til å styre naturen som vi er en del av.Det er 60 år siden man tenkte at den brune ismen er ubrukelig.Nå har den igjen gode vilkår.En viktig del av den nå som da,mennesket er smart nok til å styre naturen.Ordnung muss sein!Det vi lærer av historien varer ikke lenge ser det ut til.Til slutt Knut: Å strø ut linker til propaganda fra nettop de kildene som artikkelforfatteren skriver om i sin ingress gir ikke dine argumenter mere tyngde.Ditt siste innlegg synes jeg ikke fortjener komentar.
2012-02-22T16:43:32

Magnhild Almelid Magnhild Almelid

22. februar 2012 - 17:43

Hei Knut,

I dagens samfunn opplever vi stadig avsløringer om korrupsjon. Wikileaks er stor takk skyldig . Jeg forholder meg til etterettelige kilder, f.eks. boken jeg nevnte. Jeg kom dessverre til å kalle Griffin for vitenskapsmann, noe han nok ikke er. Men han har flere dyktige vitenskapsmenn med seg i det som video-opptaket handler om. Fysiske bevis er bevis. Når du har lest boken og sett videoen vil du muligens få få nødvendig motvekt til det du mener er konspirasjons-teorier. Massedød av fugler, fisk og andre arter helt plutselig burde jo gi deg mistanke om at det ikke har naturlige årsaker. At trær dør fordi jorden er forgiftet er jo også et poeng i videoen. Og når man finner unormale mengder av aluminium, barium og strontium i jord, vann og kansje i luften, da er vi de neste som forsvinner. Også de som er naive - til tross for stadige avsløringer av mørkets gjerninger. Penger styrer verden. Les boken og se videoen og sett deg så ned og tenk. Man skal helst tenke positivt, men det er dumt å fornekte fakta.
2012-02-22T20:33:53

Knut E Blom Knut E Blom

22. februar 2012 - 21:33

Magnhild.

Som du sier, at i dagens samfunn så finner man mye korrupsjon og små og store skandaler. Helt klart har vi mye å takke wikileaks, for det er godt å ha en som kan avsløre store og stærke stater som US.
Etter min mening, og andres har den boken til Griffin lite å gi oss selvstendig tenkende mennesker. Videoen taler for seg, og er blitt avkledd av mange før meg.
Jorda blir ødelakt av sur nedbør, dvs. i jorda har det alltid vært aluminium, men den blir frigitt ved større mender sur nedbør og forgifter planter og trær. Link: http://www.epa.gov/acidrain/effects/surface_water.html
Men det er som du sier, penger styrer (makes the world go around) Vi mennesker er noen grådige dyr.

Først når den siste elven er tørr, og de siste avlingene har blitt dyrket, og den siste fisken er fanget ..... vil mange lære at penger ikke kan spises.
2012-02-22T16:10:09

Knut E Blom Knut E Blom

22. februar 2012 - 17:10

Til Anders S.

Ja såklart linker jeg til imperiske bevis, at du kaller det propoganda for være deg om det.
Men du går kansje til en mekaniker for å få en kroppsundersøkelse, eller en rørlegger til å få stellet tennene, hva vet jeg.
Jeg gør ikke det, så da går jeg til vitenskaplige kilder får å få fakta på ting og tang.
Tro? dette har ingenting med tro å gjøre, faktabasert kunnskap kan, er og blir aldrig noe med tro å gjøre.
Styre naturen, helt siden det første menneske har vi prøvd å styre naturen til menneskets fordel, så du er litt seint ute der.
Hvis det er nasismen dvs idelogien du tenker på, så har den eksistert lenge før og kommer til å eksistere lenge etter den for 60 år siden.
Og jeg er helt enig, den er helt ubrukelig.
Mitt siste innlegg står for seg selv, og er som en pekepinn på hvordan man kan komme med relevant info og bevis, en påstand står sterkere hvis du viser til emperiske bevis, ikke sant?
2012-02-22T20:59:35

Gunnar Øvrelid Gunnar Øvrelid

22. februar 2012 - 21:59

Men latterliggjøring brukes for å ufarliggjøre fakta

Magnhild Almelid SIER
Vanvittige ting skjer bak vanlige menneskers rygg. Både media og noen av vitenskapens menn (og ev. kvinner) blir styrt av pengemakten. Men latterliggjøring brukes for å ufarliggjøre fakta.

Dette stemmer. Dette er lenge siden oppdaget at er den beste måten å ødelegge motstanders argumenter er latterlig gjøring, og dere flirer dumt med. Global Oppvarmings frelste Naturvernere og såkalte klima forsknings studenter, har brukt dette våpenet i 24 år, og bruker det aktivt ennå. Jeg har vert litt bort i dette med Centrals, giftspredning. Husk, Geoengineering er en klarert av vår regjering for lenge siden, som den såkalte "siste utvei» mot Global Oppvarming. Hvem som helst kan gå inn på regjeringens sider å finne det. Her er Wikipedias forklaring av hva det er: http://en.wikipedia.org/wiki/Geoengineering. Det er kjemisk giftig manipulering av atmosfæren og havet. Ingen hemmelighet.
Pengemakten har manipulert medisin utviklingen siden Penicillinet ble oppdaget: (filmen Den Tredje Mann.) beskriver dette. FN er gjennomsyret av korrupsjon, og skal nå begynne å lære barn fra barnehage stadiet (å tenke riktig), ingen hemmelighet. De skal bestemme hva vi skal spise, hva vi skal drikke, hva vi skal lære i skolen, hvor vi skal bo, hvordan vi skal bo, infrastrukturen i verden o,s,v.
2012-02-22T21:02:20

Gunnar Øvrelid Gunnar Øvrelid

22. februar 2012 - 22:02

Men latterliggjøring brukes for å ufarliggjøre fakta

Er det mere dere vil vite, så har de fleste av oss lesekunnskaper, som jeg. Alt jeg her har skrevet er fult tilgjengelig. Men menneskene er så mette, likegyldige, og egoistiske, også dere som leser dette, at en gidder ikke løfte rumpen sin fra godstolen sin for å gjøre noe med det.
Det er mye lettere å sette seg foran PCen og kritisere slike som Magnhild Almelid som tørr å stå frem å fortelle dette. Det er nemlig ikke uten risiko en gjør dette i dag. En skal IKKE si noe, IKKE høre noe, IKKE se noe. Da først er man et godt samfunns menneske i dag. SOV dere bare. Men vi vil være våkne.
Jeg er mektig lei av menneskenes likegyldighet og(Ahh, dette ordner poltikkerne) Nå ordnar de amye amere en de har lov til. Endrer grunnloven til eget forgodt befinnende, mens folke gumler og eter og sover. Slafen Norvegen, Slafen.
2012-02-23T11:17:53

Geir Holst Geir Holst

23. februar 2012 - 12:17

Jeg kjeder meg, altså er jeg.

Du skal ikke tro, - du skal vite må vite.
Du skal ikke spørre, - du skal vite må vite.
Du skal ikke våge, du skal eie, arve og skite.
Du skal ikke be, du skal ha eller krite.
Du skal bruke og sitte på din egen ruke,
så kan du jobbe uten forskjell på helg og uke.

Lys blir til mørke, og klarsyn forveksles med lukkede øyne,
de våkne kjenner det begynner å røyne.
Jeg kjedes til døde, slik kjenner jeg livet.
Kjedes vi sammen, ærer vi livet.


http://www.uow.edu.au/~bmartin/dissent/documents/AIDS/Hooper03/Hooper03story.html
2012-02-23T16:13:39

Magnhild Almelid Magnhild Almelid

23. februar 2012 - 17:13

Sannhetens øyeblikk.

Noen liker å begrave hodet i sanden og stole på at våre myndigheter vet hva de gjør. Det stemmer ofte ikke.I dette tilfellet er de passive tilskuere til forgiftning av atmosfæren. De kunne ha konfrontert USA, men lar humla suse. Ansvarsfraskrivelse er kollektivt akseptert i de politiske kretser, uanstt sak. Selvom man av til må ta sin hatt og gå, så får det aldri økonomiske konsekvenser. Og selv om vi i etterhvert oppdager at vi har blitt forgiftet, så hjelper det lite i ettertid å si "ka sa eg". Men det finnes et kansje et hemmelig prosjekt, der en romferge blir en ny Noas ark, klargjort for å redde jordens herskende elite. Den som overlever noen år får se.