NaziSveits må bytte ut befolkning sin!

Det politiske establishementet i Sveits er dypt forarget over sine borgeres nazistiske meninger, etter at folkeavstemningen avgjorde minaretforbud.


Sveits er et flott land som fortjener en ordentlig befolkning, ikke en gjeng islamofobiske aper, griser og foraktede, som er islams navn på de vantro hundene.(Koranen: 002.065 005.060 007.166)

57,7% av befolkningen i Sveits lider åpenbart av fremmedfrykt, for det å være kritisk til en fascistisk ideologi som islam kan ikke anses som annet enn fremmedfrykt. Dette har konsensusen bestemt! I et ordentlig sosialistisk samfunn kjører vi konsensuspolitikk. Vi skal ikke ha noe av at en uskolert og redd befolkning skal uttale seg i tide og utide om spørsmål de ikke har noe greie på. Det får holde at borgerne får lov å uttale seg en gang hvert fjerde år. Og hvis de skulle velge feil i en folkeavstemming, så beviser det jo bare at man ikke kan overlate viktige saker til folket, når de har så dyktige folk som kan ta beslutninger på vegne av de. Det er selvsagt flott at palestinere velger seg terrorister til å representere seg. Det sier iallefall konsensusen. Konsensus forutsetter heldigvis ikke prinsippfasthet. Er ikke flertallsdiktaturet vakkert?

Dersom alle som lider av fremmedfrykt i Norge reiser til Sveits og alle konsensusfolk fra Sveits reiser til Norge, så kan det bli tilnærmet full konsensus begge steder. Hadde ikke det vært fint? Vi planlegger en dag til uken og gjør et lite bytte. Så blir alle glade. Eller kanskje vi bare skal vente til 57,7%+ av alle andre europeere også innser hva islamofascismen egentlig representerer, slik at majoriteten i alle europeiske land bytter ut sine representanter for alltid? Hver dag øker oppslutningen på høyresiden og den vil fortsette å øke så lenge konsensusen fortsetter å kvele ytringsfriheten og samarbeide med islamofascismen. Bare så synd at høyrefascismen øker parallellt. Og det mener jeg!

Sindre Rudshaug

Lesernes kommentarer

God bedring

Ett menneske som legger islam som grunnlag for å fremheve ytringsfrihet og lignende kan jeg ikke annet enn ønske "GOD BEDRING"

Ironi og sarkasme

Beklager hvis ironien og sarkasmen ikke kom tydelig nok frem. Henviser ellers til egen blogg om islam der man kan lære litt om islam utifra et vitenskapelig perspektiv på de islamske grunntekstene.
http://sindrerudshaug.vgb.no/

Sindre

Sindre Rudshaug. Du

Sindre Rudshaug.

Du bedriver en ganske uoversiktelig risikosport når du hevder at dette var ironi og sarkasme.
Religionen Islam er ingen "leken" ideologi man ustraffet spøker med,- det finnes masse dokumentasjon og eksempler på dette.

Islam står for tvang, ufrihet og en rekke brudd på internasjonale menneskerettigheter, dette er fundamentale elementer i Islam som ikke er kompatible med vanlig folkeskikk eller for den sags skyld forenelig med hva europeere,- inkludert sveisere ønsker av religionsterror.
Jeg vil hevde at Islam som religion og ideologi er fullstendig uforenelig med hva jeg vil kalle "anstendig oppførsel blandt medmennesker".

bare å vente

i håp om at vi ein dag får såpass demokrati i Norge også. Da hadde du blitt grisesur Sindre. hihi

Det politiske

Det politiske establishementet i Sveits er dypt forarget over sine borgeres nazistiske meninger, etter at folkeavstemningen avgjorde minaretforbud.!!!?
Du må ha febertokter... Hva er så nazistisk, ved å ikke ønske minareter eller bønnerop tutende et par ganger i døgnet? Vi bor i Norge, Sveitserne i Sveits... Er det forbundet med fremmedfrykt å ikke ønske dette i sitt eget nabolag?
Dere kaller det fremmedfrykt, jeg kaller det å ta avstand fra en STOR del av det islam står for.
Man kan da ikke ønske slike tilstander i eget land, som man ser i de fleste muslimske?
Gi meg et godt eksempel på et muslimsk land, hvor det hersker fred og fordragelighet, frihet og harmoni.
Eller synes du det er greit med selvmordsbombere, steining og brenning av flagg, når noen tegner en tegning de ikke liker?
Dette er sunn fornuft, og ikke noe annet.
Bare så synd noen har øya igjen hele dagen, mens andre snart sover med dem åpne.
Og det er det stor "konsensus" om, som du gjentar så mange ganger...

Hjelpe meg!!

Skjønner ikke dere at artikkelforfatteren skriver med ironi og sarkasme??

Dette er lærerikt Sindre

Du er langt fra den første som brenner seg på bruk av ironi og satire i media. Kommunikasjon er vanskelig, og vi ser ofte at samme hendelsesforløp beskrives vidt forskjellig av mennesker, og det uten bruk av ironi eller satire. Overskriften din får det vel til å fråde rundt kjeften på mange, som ikke får med seg alt i det de skumleser resten i full fart. Stor suksess i å kapre lesere ihvertfall, den skal du ha, og når det gjelder temaet så er jeg helt enig med deg, i at det er helt forståelig at sveitserne kommer til dette utfallet i avstemningen. I krig er propagandamaskineriet til den islamske verden upåklagelig, sett med islamistiske øyne. I fred makter ikke motparten, det moderate islam, og hamle opp med virkeligheten. Først nå ser man et forsøk på å ta avstand kollektivt, og å skille seg fra de fundamentale. Dette må blåses opp og synliggjøres kraftigere, ellers vil det ikke bli levelig for muslimer i europa. Fremmedfrykten som skapes skal man ikke kimse av eller nedverdige. Den er reell og tilhører menigmann, og det er menigmann som styrer den politiske utviklingen på dette området.

Flott Sindre..

Stå på. All frihet vi har kjempet frem i vesten på godt og vondt, står nå for fall om vi ikke snur nå. Nå har vi sjanse til å bane veien fremover til vår fordel, så vi kan ha den kvinnefriheten som vi har i vesten idag, Det er ikke Guds vilje at kvinner eller menn skal under religionsåket igjen. Med dette mener jeg Kvinne undertrykkelse. Kvinnen er Guds yperste skapning, husk Jesus viste seg for en kvinne først, etter at han stod opp fra døden. Standaren for kvinnen ble satt når Jesus (som er: Guds sønn, kongenes konge, som alle skal bøye kne for Fil2.10) sa disse ord i Joh4,24; Gud er Ånd, og den som tilber ham, må tilbe i ånd å sannhet. Jeg vet at Messias kommer, sa kvinnen - Messias er det samme som Kristus - og når han kommer skal han si oss alt. Jesus sier til henne: Det er jeg, jeg som taler til deg. .

Vi er frikjøpt fra all lov og religiøse regler av Jesus, han kastet alt på bålet en gang for alle, vi får være venner av ham og får av hans ånd, hvis vi ber om det. Da får vi styrke og mot til å leve "som han" midt i denne verden. Og vi og får vitne om sannheten..

Derfor er det bra med Vaktfolk som Sindre som tør og si sannheten, vi skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer oss selv...

sveits

Sveits sin befolkning har gjort sitt valg, dette er demokrati i praksis, de spurte befolkningen og de fikk ett ærlig svar. Det må bare disse sk. bedreviterene forstå, selv om de ikke liker det.

dette blir bra

Dette kan bli kjempegreier om noen år,får det lov til å fortsette.Da vil vi igjen se horder av stolte ungdommer med brune skjorter marsjere gjennom alle europas gater og jage alle ikke europpere ut herfra.Skal melde meg frivillig til å stå på jernbanestasjonen å lukke dørene til godsvognene og ønske dem god tur hjem igjen,for ett syn det vil bli.Eller stå på en flyplass å laste opp dusinvis av Herkulesfly og sende dem hjem derfra.Kun hvite fjes bak bussrattene og i taxiene,ingen voldtekter eller vold,kirkeklokkene vil igjen kunne høres uten å bli overdøvd av bønnerop fra minaretene.Det er dette samfunnet vi vil ha tilbake der det var nordmenn i Norge,svensker i Sverige o.s.v.Da det ikke var vold eller voldtekter,ikke var ran eller drap,der en kunne føle seg trygg hele døgnet,eller var det virkelig slik?

Odd Sigurd Korsnes

Nå er du inne på noe viktig, Odd Sigurd Korsnes. Men hyggelig om du ikke bare skriver og forlater åstedet neste gang. Da er det ikke noe poeng i å svare deg: http://www.abcnyheter.no/node/100002

Faren fremover, i tillegg til islam, er selvsagt høyreekstrem vekst, så lenge venstresiden fortsetter å hetse og forsøke å undertrykke ytringsfriheten på mange kreative, men heldigvis synlige måter. Strategien er uttalt og har vært å marginalisere høyre-fascisme og nazisme. Gode mål, men elendig strategi. Fascisme må avkles, ikke undertrykkes. Undertrykking har ofte den effekt at de undertrykkede får bekreftet sin ide. Problemet er at venstresidens brunpensler har vært så brede at de har malt over alle legitime spørsmål til en ideologi med mye politisk doktrine som inneholder fascistiske og totalitære ider. Vold mot meningsmotstandere har ikke bare vært akseptert, men til og med heiet på. Vi på min side av bordet ønsker dialog med basis i feks de islamske grunntekstene, som beskriver hva islam og Muhammed representerer. Vi lurer på hvorfor man kan underkaste seg en profet som støtter

Voldtekt:

http://sindrerudshaug.vgb.no/2009/11/01/islam-og-voldtekt/

Volume 3, Book 34, Number 432: Narrated Abu Said Al-Khudri:
..that while he was sitting with Allah’s Apostle he said, “O Allah’s Apostle! We get female captives as our share of booty, and we are interested in their prices, what is your opinion about coitus interrupt us?” The Prophet said, “Do you really do that? It is better for you not to do it. No soul that which Allah has destined to exist, but will surely come into existence.

Pedofili:

http://sindrerudshaug.vgb.no/2009/11/10/islam-og-sex-med-barn/

Volume 5, Book 58, Number 236
http://www.usc.edu/de... ... 05.058.236
Narrated Hisham's father:
Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old.

Slaveri:

http://sindrerudshaug.vgb.no/2009/11/17/islam-og-slaveri-politisk-islam-leksjon-6-del-12/
http://sindrerudshaug.vgb.no/2009/11/18/islam-og-slaveri-politisk-islam-leksjon-6-del-22/

Tvangsomvendelse og utbredelse av islam gjennom vold

http://sindrerudshaug.vgb.no/2009/11/30/tvang-i-islam-fakta-4/

http://sindrerudshaug.vgb.no/2009/10/23/jihad-politisk-islam-leksjon-4/

Rasisme

http://sindrerudshaug.vgb.no/2009/11/03/j%C3%B8dene-under-islam-politisk-islam-leksjon-5/

Kvinneforakt

http://sindrerudshaug.vgb.no/2009/10/08/sett-horene-i-fengsel-livet-ut-men-pisk-dem-f%C3%B8rst/

Og mange andre ideer som ikke passer inn i dagens samfunn.

Er dette et legitimt spørsmål?

Sindre

FÅ DET INN I HODENE DERES!!!!!!!!!!!!!

ISLAM HAR ET PAR HOVEDTING: 1:GUD ER EN--HAN HAR INGEN SØNN--
DET MESTE SPOTTENDE DU KAN SI I ISLAM ER AT HAN ER 3 ENIG......
HVEM FÅR SVI FOR DETTE PÅ LANG SIKT??????? KRISTNE ...SOM VI SER I SUDAN, INDONESIA,EGYPT OG ELLERS DER HVOR ISLAM ER PÅ FREMMARSJ!!!

HOVEDTING 2: MARIAS SØNN DØDE IKKE PÅ KORSET DET VAR JUDAS SOM DØDE DER, DET SKULLE BARE SE UT SOM JESUS DØDE DER-- DETTE STÅR I KORANEN.
HVEM FÅR SVI NÅR VI FRONTER DETTE?? KRISTNE!!!

HOVEDTING;3; JØDER ER AVKOM ETTER GRISER OG APER DE VERSTE AV ALLE VANNTRO, DETTE STÅR OGSÅ I KORANEN!!! HVEM FÅR SVI FOR DET ??? JØDER OVER HELE VERDEN!!
OG VI KRISTNE SOM VET DETTE OG SOM STILLER OPP FOR VÅRE BRØDRE I ISRAEL...

SÅ FOLKENS... TENK DERE OM FØR DERE OMFAVNER ALT I FORSTÅELSENS NAVN,
KAN GODT VÆRE DU HATER KRISTNE OG AT DU AVSKYR GUDS ORD, MEN VIT AT DET ER DE TI BUD SOM HAR VÆRT VÅR RETTESNOR I FORHOLD TIL RETT OG GALT. OG DET ER JESU LÆRE OM NESTE KJÆRLIGHET SOM HAR PREGET VÅRT SAMFUNN I GENERASJONER... SÅ DET ER RART FOR OSS KRISTNE Å SE AT RELIGIØSE SKIKKER OG RELIGION SKAL IGJEN PREGE VÅR FRAMTID...

Stor skrift

Jeg er enig i at det er en viktig sak vi debbatterer, Ole Nilsen, men fint om du ikke bruker stor skrift. Det er som å rope ut på torget. Vi islamkritikere har argumentene på vår side, vi bare pøser på til flodbølgen skyller over venstresidens og elitens skjøre politisk korrekte byggverk. Det brister snart! Å benekte noe som er såpass synlig for de fleste gjør at de som lyver for seg selv og andre etterhvert får så vondt i magen av alt tullet at de gir seg. Apartheid kunne bare vare en stund. Etterhvert måtte intellektuelt oppegående hvite innse at svarte måtte ha like rettigheter. Unsett hvem man ikke ønsker å la komme til orde, så finner de en vei. Avisene trykker oss ikke, så får vi se hvor lenge ABC holder ut med oss:). Takk til ABC, forresten, selv om de sikkert ikke hadde tenkt at de ville bli en kanal for anti-sosialistisk og islamkritisk debatt!

Mvh Sindre

Avstemningen var imot politisk islam, ikke trosfrihet!

Minaretavstemmingen i Sveits dreier seg mindre om minareter og mer om politisk islam, som søker å dominere vestlige samfunn. Minareten er utelukkende et symbol, på linje med kommunismens hammer og sigd eller nazismens hakekors. Ayan Hirsi Ali forklarer dette meget godt i dagens utgave av Aftenposten.

Sindre